Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

A hallássérült gyermekek korai fejlesztése

Paraméterek

Szerző Csányi Yvonne
Cím A hallássérült gyermekek korai fejlesztése
Kiadó ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Kiadás éve 2005
Terjedelem 376 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN BGGYFK05
Ár:
5.500 Ft
5.225 Ft
Kedvezmény: 5%

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar jegyzete.

Leírás

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar jegyzete.

Szerkesztette: Csányi Yvonne

Lektor: Nagyné dr. Réz Ilona

Tartalom

Előszó
Fiziológiai alapok
Schlote, Wolfgang: Az iskoláskor alatti gyermekek neurofiziológiai fejődésének alapjai
Klinke, Reiner: A kisgyermek hallásfejlődése
Diller, Gootfried: A korai fejlesztés elve a siketek friedbergi (Hessen) Johannes Vatter Iskolájában
A korai fejlesztés kettős szerepe: a tanácsadás és az irányítás
Tucher, Ivan – Nolan, Michal: A szülőknek szóló tanácsadás és irányítás
Löwe, Armin: A korai felismerés és a korai fejlesztés között
Böhler-Kreitlow, Dagmar: A szülők és a szakemberek együttműködése
A korai fejlesztés auditív-verbális módszerei
Pollack, Doreen: A korai fejlesztés egyes elveinek vitatott kérdései és igazolt kutatási eredményei
Tucker, Ivan – Nolan, Michal: A hallássérült gyermek nyelvi fejlesztése
Heldstab, Heidi: A kora gyermekkori beszéd-elsajátítás linguisztikai aspektusai
Pollack, Doreen: Az akupédiai (hallásnevelésen alapuló) irányzat
Pollack, Doreen: A hallási figyelem fejlesztése
Simser, Judith: Auditív verbális fejlesztés: csecsemők és kisgyermekek
Pollack, Doreen: A nyelv kialakítása
Pollack, Doreen: Az auditív verbális kommunikációs program nagy vonalakban
Diller, Gottfried: A korai fejlesztés módszertani-didaktikus kérdései
Marquis, Anne M.: Társalgási stratégiák
Nagyné Győry Mária: „Kettőn áll a vásár” — Manolson programja szülőknek
Általános nevelési feladatok
Nolan, Michal – Tucker, Ivan: A szülők által jelzett, sűrűn előforduló problémák
Simser, Judith: Javaslatok a személyiség fejlesztésére