Tankönyvek, munkafüzetek
A Hegyező című kompetenciafejlesztő sorozat feladatai a gyakorlati életre készítik fel a 9-10 éves korosztályt. Ez a környezetismereti munkafüzet negyedikesek számára készült.
Olvasd el Csukás István: A téli tücsök meséi című könyvét, és játssz, oldd meg el az ehhez készített feladatokat! Lapozz bele a munkafüzetbe, melyben érdekességeket találsz kedves állataidról, rejtvényeket, játékos feladatokat, melyek elszórakoztatnak! A munkafüzet feladatait akár a nyári szünetben önállóan is megoldhatod, még a feladatok megoldásait is megtalálod benne.
Több tantárgyhoz is kötődő atlaszunk különböző életkorú alsó tagozatosok számára készült: egyszerre használhatják a még olvasni nem tudók és a már logikai műveleteket végzők.
A Beszéd és anyanyelv – Nyelvtan-helyesírás 2. a funkcionális nyelvtan elemeire épülő, kompetencia alapú kommunikációs tankönyv.
A tankönyv a beszéd és a nyelv kapcsolatára helyezi a hangsúlyt. Jellemzői: beszédközpontúság színes, kétoldalas fejezetnyitó beszédképekkel; a helyesírás fejlesztése; funkcionális nyelvszemlélet; kommunikációs nyelvtan; differenciálás, tehetséggondozás, kompetenciaalapúság.
A munkafüzet egész oldalakon vagy oldalpárokban dolgozza fel a nyelvtanórák tananyagát, a cím mindig az oldal tetején található. Ez a ritmus könnyen követhetővé teszi a könyvet mind a gyerekek, mind a pedagógus számára. Az egyes leckék könnyen áttekinthetőek a tanulók számára.
Bár az olvasás- és írászavar kialakulásának veszélye korán felismerhető, mégis sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. A sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állítottuk össze.
Bár az olvasás- és írászavar kialakulásának veszélye korán felismerhető, mégis sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. A sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állítottuk össze.
Bár az olvasás- és írászavar kialakulásának veszélye korán felismerhető, mégis sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. A sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állítottuk össze.
A Betűről betűre 1-7. olvasásfejlesztő füzetsorozat minden egyes tagját feladatgyűjteményekkel bővítjük, amelyekben az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot közlünk. Feladatainkat a gyakorlatban legjobban bevált, a gyermekek által legkedveltebb anyagból válogattuk.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
A háromkötetes sorozat újabb kiadványa az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti a gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A jól olvasható, nagyméretű betűk, az oldalanként csak néhány, áttekinthető feladat és a kedves képek biztosítják a gyermek motivációjának fenntartását a gyakorlás során. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
Az írásmozgás-koordináció vizsgálatához készült írólap-csomag 50 lapot (100 oldal) tartalmaz.
Az új munkafüzet szervesen kapcsolódik az órák anyagához, változatos formában ad lehetőséget a zenei elemek elmélyítésére. Hatékony eszköze a generatív és kreatív készségek fejlesztésének, a jelrendszerek tudatos alkalmazásának.