Tankönyvek, munkafüzetek
A grammatikai ismeretek és a helyesírás szorosan összefüggenek egymással: biztos nyelvtani ismeretek nélkül nem alakul ki megbízható helyesírás. A tanórákon azonban nem áll rendelkezésére elegendő gyakorlási idő és feladat a nyelvtani elemzési jártasságok, készségek kialakítására.
A könyv célja a szerző több évtizedes tapasztalata alapján segíteni a tanítók órára való felkészülését, a gyerekek órai és otthoni munkáját, valamint szakmai irányítást adni a tanulását támogató szülőknek. A helyesírási feladatok mellett a kötetek szép számmal tartalmaznak szövegkiegészítési és szövegalkotási gyakorlatokat is, a nyelvi kreativitás fejlesztéséhez.
A Beszéd és anyanyelv – Nyelvtan-helyesírás 2. a funkcionális nyelvtan elemeire épülő, kompetencia alapú kommunikációs tankönyv.
A tankönyv a beszéd és a nyelv kapcsolatára helyezi a hangsúlyt. Jellemzői: beszédközpontúság színes, kétoldalas fejezetnyitó beszédképekkel; a helyesírás fejlesztése; funkcionális nyelvszemlélet; kommunikációs nyelvtan; differenciálás, tehetséggondozás, kompetenciaalapúság.
A munkafüzet egész oldalakon vagy oldalpárokban dolgozza fel a nyelvtanórák tananyagát, a cím mindig az oldal tetején található. Ez a ritmus könnyen követhetővé teszi a könyvet mind a gyerekek, mind a pedagógus számára. Az egyes leckék könnyen áttekinthetőek a tanulók számára.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
Bár az olvasás- és írászavar kialakulásának veszélye korán felismerhető, mégis sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. A sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állítottuk össze.
A Betűről betűre 1-7. olvasásfejlesztő füzetsorozat minden egyes tagját feladatgyűjteményekkel bővítjük, amelyekben az olvasási- írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot közlünk. Feladatainkat a gyakorlatban legjobban bevált, a gyermekek által legkedveltebb anyagból válogattuk.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
Az ötkötetes sorozat újabb kiadványa az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti a gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
A Betűszelídítő feladatgyűjtemény az olvasási problémák megelőzésében vagy a már kialakult nehézség mérséklésében segítheti az alsó tagozatos gyermekek fejlődését. A feladatoknál alkalmazott betűtípus kifejezetten olvasási nehézséggel vagy diszlexiával küzdő tanulók számára készült. A jól olvasható, nagyméretű betűk, az oldalanként csak néhány, áttekinthető feladat és a kedves képek biztosítják a gyermek motivációjának fenntartását a gyakorlás során. A feladattípusok fokozatosan nehezedő szóanyaggal, játékos kihívásokkal és részképességek mozgósításával segítik a komplex fejlesztést.
Az írásmozgás-koordináció vizsgálatához készült írólap-csomag 50 lapot (100 oldal) tartalmaz.
Az első osztályosok számára készült új generációs olvasás-írás előkészítő munkafüzet első kiadása 2021-ben jelent meg.