Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak

Paraméterek

Sorozat Iskolapszichológia
Szerző Porkolábné dr. Balogh Katalin
Cím Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak
Kiadó ELTE PPK
Kiadás éve 2005
Terjedelem 48 oldal
Formátum A/5, irkafűzött
ISBN 978 963 446 315 0
Ár:
1.200 Ft
1.080 Ft
Kedvezmény: 10%

Az iskolában a tanulás az a kulcsfontosságú tevékenység, mely forrása és alakítója az interperszonális kapcsolatok szerveződésének, realizálási területe a pedagógus és a gyermek együttműködésének. A tanulás eredményessége szemléletes mutatója az iskola munkájának. Érthető tehát, hogy a tanulás sikere közös érdeke és célja mind a pedagógusnak, mind az iskolás gyermekeknek.

Leírás

Az iskolában a tanulás az a kulcsfontosságú tevékenység, mely forrása és alakítója az interperszonális kapcsolatok szerveződésének, realizálási területe a pedagógus és a gyermek együttműködésének. A tanulás eredményessége szemléletes mutatója az iskola munkájának. Érthető tehát, hogy a tanulás sikere közös érdeke és célja mind a pedagógusnak, mind az iskolás gyermekeknek. A pedagógusok legfőbb törekvése, hogy megteremtsék a gyermekek számára az értelmes tanulás feltételeit, ezáltal biztosítva mentális fejlődésük optimális ütemét. A siker másik feltétele a gyermek érettségében, tanulásra alkalmas személyiségében keresendő. Korábbi diagnosztikai szűrőeljárások kialakítását célzó vizsgálataink eredményei azt mutatták, hogy bizonyos típusú tanulások zavarok okai a perceptuo-motoros funkciók fejletlenségében, illetve ezeknek a funkcióknak a diszparitásában, integrációs zavarában keresendők.

Írta: Porkolábné dr. Balogh Katalin

Tartalom

Iskolai tanulás – tanulási zavarok

Fejlesztő programok tanulási zavarral küzdő kisiskolások számára

Mozgásfejlesztő program

Testsémafejlesztő program

Testsémafejlesztés

Percepciófejlesztés