Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Kézikönyvek

Rendezés:
Nézet:

A könyv az elmúlt évtizedek tapasztalataira támaszkodva újrafogalmazza a stratégia lényegét, összefoglalja a legfontosabb eredményeket és módszereket. Megismertet a most formálódó új menedzsmentirányzatokkal, és a gyakorlatban is használható ismereteket nyújt a stratégia kialakításához.

1.990 Ft 1.791 Ft

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak.

3.990 Ft 3.790 Ft
A könnyed, szellemes stílusban megírt, szándékosan eklektikus könyv elsősorban a marketing- és reklámszakemberek számára jelent igazi csemegét, ugyanakkor a reklámok pergőtüzében élő, gondolkodó és jó humorérzékű „laikus” olvasók érdeklődésére is számot tarthat.
2.001 Ft 1.901 Ft

A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának – az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

3.570 Ft 3.391 Ft

E kiadvány az emberi erőforrás menedzsment oktatásában évek óta jelentős szerepet betöltő könyv legújabb, átdolgozott kiadása.

5.775 Ft

E kötetben hat nagyon különböző szerző (Antal László, Bokros Lajos, Csaba László, Győrffy Dóra, Muraközy László, Török Ádám) keres választ ugyanarra a kérdésre. Miért és hogyan siklott ki a magyar rendszerváltás sokat ígérő folyamata – eltérően térségünk több országától – az ezredforduló utáni években?

3.450 Ft 3.277 Ft

A könyv szerzőinek provokatív kérdései, valamint az ezekre adott válaszok segíthetnek az üzleti vezetőknek, hogy magabiztosabban navigáljanak a kiváló munkaerő vonzásának és megtartásának útvesztőjében.

4.200 Ft 3.990 Ft

A fejlett és közepesen fejlett országokban a gyógyszerek jelentős részét az állam, illetve az annak alrendszereként működő társadalombiztosítás vásárolja a betegek számára...

9.850 Ft 9.357 Ft
A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
4.950 Ft 4.702 Ft