Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Kézikönyvek

Rendezés:
Nézet:

A könyv az elmúlt évtizedek tapasztalataira támaszkodva újrafogalmazza a stratégia lényegét, összefoglalja a legfontosabb eredményeket és módszereket. Megismertet a most formálódó új menedzsmentirányzatokkal, és a gyakorlatban is használható ismereteket nyújt a stratégia kialakításához.

1.990 Ft 1.791 Ft
A könnyed, szellemes stílusban megírt, szándékosan eklektikus könyv elsősorban a marketing- és reklámszakemberek számára jelent igazi csemegét, ugyanakkor a reklámok pergőtüzében élő, gondolkodó és jó humorérzékű „laikus” olvasók érdeklődésére is számot tarthat.
2.001 Ft 1.901 Ft

A könyv a hazai és nemzetközi szakirodalomra, tudományos vizsgálatokra, szakértői megfigyelésekre, jó gyakorlatokra alapozva bemutatja a turisztikai termékek palettáját. Az olvasó találkozhat tradicionálisabb termékkel (városi turizmus, bevásárlóturizmus, gasztroturizmus, konferenciaturizmus), ún. niche (rés) termékekkel (kalandturizmus, buliturizmus, sportturizmus, hajós turizmus, szenior turizmus, tudományos turizmus), és elmélyülhet a horizontális, szinte minden terméket átható szemléletformálásban (akadálymentesítés, szexualitás, fenntarthatóság, felelősségteljesség, lassúság).

6.000 Ft 5.400 Ft

Ebben a kifinomult és szüntelen gondolkodásra ösztönző könyvben Amartya Sen tudása óriási tárházának és erkölcsi érzékének teljes latba vetésével megmutatja, hogy bizonyos kérdéseket – amilyen a krónikus alultápláltság, a rossz egészségi állapot, a férfiak és a nők közötti demográfiai egyensúlyhiány – az igazságosság szemszögéből kell vizsgálni. Amartya Sen 1998-ban megkapta a közgazdasági Nobel-díjat. A Harvard University kiemelt státusú professzora.

4.980 Ft 4.482 Ft

A kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.

7.600 Ft 7.220 Ft

Szakmailag megalapozott érvek szólnak amellett, hogy nemcsak mikrogazdasági, de nemzetgazdasági szinten is előnyös a közpénzügyek kontroll alatt tartása. Hasonlóan erősen és szakmailag megalapozottan lehet amellett érvelni, hogy a gazdasági élet és a közpénzügyek társadalmi szintű, szociális és etikai kontrolljára szükség van.

5.990 Ft 5.391 Ft

A fejlett és közepesen fejlett országokban a gyógyszerek jelentős részét az állam, illetve az annak alrendszereként működő társadalombiztosítás vásárolja a betegek számára...

9.850 Ft 9.357 Ft

A korszerűség és az aktuális kérdések vizsgálata mellett a kötet megtartja Samuelson–Nordhaus Közgazdaságtanának immár hagyományossá vált erényeit. Ezek közé tartozik a közérthetőség, amely befogadhatóvá teszi a közgazdaságtan megállapításait a szakirányú tanulmányokat végzők és a szélesebb olvasóközönség számára is. Ki kell emelni továbbá a mű átfogó jellegét, mert ez teszi lehetővé, hogy szinte közgazdasági lexikonként használhassák az érdeklődők. 

10.500 Ft 9.975 Ft

Ez a könyv a legszükségesebb elméleti ismeretek mellett olyan praktikus, a mindennapi gyakorlatban alkalmazható szabályokat, módszereket és példákat mutat be, amelyek segítik az Olvasót az offline és az online marketing és kommunikációs lehetőségek kiaknázásában.

7.200 Ft
A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
4.950 Ft 4.702 Ft

A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit.

5.500 Ft 5.225 Ft