Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Marketing 11. osztály

Paraméterek

Szerző Végné Faddi Andrea
Cím Marketing 11. osztály
Alcím A marketing alapjai
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Kiadás éve 2007
Terjedelem 381 oldal
ISBN 978 963 16 6006 7
Ár:
2.690 Ft

A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt.

Leírás

A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt. Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketing-eszköztárat bemutatja, ismerteti.
Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben (12. évfolyam) tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását.
Marczell Viktória
főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora