Marketing 12. osztály
Paraméterek
Szerző | Végné Faddi Andrea |
Cím | Marketing 12. osztály |
Alcím | Kommunikációs politika (Marketingkommunikáció) |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Kiadás éve | 2008 |
Terjedelem | 282 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 16 6007 9 |
Ár:
2.490 Ft
1.992 Ft
Kedvezmény:
20%
A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. |
|
|
Leírás
A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.
Írta: Végné Faddi Andrea
Lektor: Marczell Viktória