Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Marketing 12. osztály

Paraméterek

Szerző Végné Faddi Andrea
Cím Marketing 12. osztály
Alcím Kommunikációs politika (Marketingkommunikáció)
Kiadó Műszaki Könyvkiadó
Kiadás éve 2008
Terjedelem 282 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 16 6007 9
Ár:
2.490 Ft
1.992 Ft
Kedvezmény: 20%

A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti.

Leírás

A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.
 
Írta: Végné Faddi Andrea
Lektor: Marczell Viktória