Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Médiabefolyásolás - Az új kislexikon

Paraméterek

Szerző Antal Zsolt – Gazsó Tibor – Kubínyi Tamás – Pelle Veronika
Cím Médiabefolyásolás – Az új kislexikon
Kiadó Századvég Kiadó
Kiadás éve 2016
Terjedelem 244 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 615 5164 25 5
Ár:
3.500 Ft
3.150 Ft
Kedvezmény: 10%

A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében előnyös, mint ahogy hátrányos is.

Leírás

A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében előnyös, mint ahogy hátrányos is. Ennek megítéléséhez azonban pontos felismerés és tárgyilagos értékelés szükséges. Ehhez kíván ez a kötet az egyes tudományterületek elméleti eredményeinek, illetve a gyakorlat példáinak bemutatásával segítséget nyújtani. Bízunk benne, hogy sikerül az olvasóban felkelteni az igényt a bemutatott jelenségek, összefüggések, hatások tudatos megfigyelésére, és további tájékozódásra ösztönözni a hétköznapi médiafogyasztás során.