Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Netfüggő gyerekek

Paraméterek

Szerző Chapman, Gary – Pellicane, Arlene
Cím Netfüggő gyerekek
Alcím Hogyan teremtsünk egyensúlyt a virtuális és a valódi kapcsolatok között
Kiadó Harmat Kiadó
Kiadás éve 2016
Terjedelem 264 oldal
Formátum A/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 288 335 9
Eredeti ár:
2.990 Ft
2.840 Ft
Online kedvezmény: 5%

A digitális nemzedék szülei komoly kihívás előtt állnak: a gyerekek egyre több időt töltenek a képernyők előtt. A szerzők kutatási eredményeken és gyakorlati példákon keresztül mutatják be, mi mindent tehetnek a szülők azért, hogy a technológia ne szétzilálja, hanem inkább összehozza a családot.

Leírás

A digitális nemzedék szülei komoly kihívás előtt állnak: a gyerekek egyre több időt töltenek a képernyők előtt. A szerzők kutatási eredményeken és gyakorlati példákon keresztül mutatják be, mi mindent tehetnek a szülők azért, hogy a technológia ne szétzilálja, hanem inkább összehozza a családot. Könyvükből megtudhatjuk
– mennyi képernyőidő számít túl soknak, és hogyan szabhatunk reális időkorlátokat
– miként taníthatjuk gyermekeinket tudatos képernyőhasználatra
– hogyan helyettesíthetjük a képernyőidőt közös családi időtöltéssel
– hogyan segíthetünk gyermekeinknek a társas készségek elsajátításában
– szülőként milyen mintát adunk saját képernyőhasználatunkkal.
 
Írta: Gary Chapman – Arlene Pellicane
Fordította: Szabadi István 

Tartalom

Bevezetés: az otthon visszahódítása
1. képernyőidő: túl sokat, túl hamar
2. 5 nyerő stratégia a kapcsolati készségek fejlesztéséhez
3. érzelmi kötődés, szeretet
4. hála, megbecsülés
5. haragkezelés
6. bocsánatkérés
7. figyelem
8. a képernyőidő és a félénkség
9. a képernyőidő és az agy
10. a képernyőidő és a szeretetnyelvek
11. a képernyőidő és a biztonság
12. a képernyőidő és a szülői tekintély
13. a képernyőidő és az egyedülálló szülő
14. a képernyőidő és ön
Utószó: két otthon története
Jegyzetek
A társas fejlődés életkori szakaszai
Kvíz: túl sok képernyőidő?
Kérdések csoportos megbeszéléshez