Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Óvodai módszertani könyvcsomag 1.

Óvodai módszertani könyvcsomag 1. Katt rá a felnagyításhoz

Paraméterek

Cím Óvodai módszertani könyvcsomag 1.
Alcím Nyelvi-kommunikációs- és matematikai nevelés
Kiadó Flaccus Kiadó
Kiadás éve 2016
Terjedelem 592 oldal
Formátum B/5, keménytáblás
ISBN FLAKC01
Ár:
5.880 Ft
4.116 Ft
Kedvezmény: 30%
Dankó Ervinné: Nyelvi-kommunikációs nevelés az óvodában (Módszertani kézikönyv a 3-7 évesek fejlesztéséhez)
Perlai Rezsőné: Matematika az óvodában (Kézikönyv óvodapedagógusok számára)
A két könyv együtt 30% kedvezménnyel!

Leírás

Dankó Ervinné: Nyelvi-kommunikációs nevelés az óvodában (Módszertani kézikönyv a 3-7 évesek fejlesztéséhez)
Perlai Rezsőné: Matematika az óvodában (Kézikönyv óvodapedagógusok számára)
A két könyv együtt 30% kedvezménnyel!
 
Nyelvi-kommunikációs nevelés az óvodában
Az óvodai anyanyelvi nevelés célja a gyermek nyelvhasználatának, beszédmegértésének, beszédaktivitásának fejlesztése, beszéd- és kommunikációs képességei színvonalának emelése, hogy felnőtté válva tisztelje, szeresse, ápolja magyarságának legfőbb kifejezőjét, a hazaszeretet egyik talpkövét, a magyar nyelvet.
A nyelvi-kommunikációs nevelés az óvodai nevelő tevékenység kiemelt jelentőségű feladata, melynek az óvodapedagógusok csak megfelelő módszertani kulturáltságukra alapozva tudnak eleget tenni.
Könyvünk bemutatja, hogy az óvodai élet egyes tevékenységformái milyen konkrét lehetőségeket biztosítanak számunkra a beszéd- és kommunikációs fejlesztésre, az anyanyelvi nevelésre. Az óvodapedagógus-jelölteknek és a gyakorló óvodapedagógusoknak egyaránt segítséget nyújt ahhoz, hogy biztonsággal tudjanak eligazodni az anyanyelvi nevelésben alkalmazható hagyományos és megújuló módszer-kavalkádban, az alternatív programok cél- és feladatrendszerében, a szervezés és tervezés gyakran elbizonytalanító kérdéskörében, az óvoda és a család kapcsolatrendszerében, az iskolára előkészítő feladatok sokrétűségében, az óvónői beszéd szabályozóinak követelményeiben, a beszédhibák megelőzésének és javításának feladatkörében.
 
Matematika az óvodában
Az élet szinte minden területén szükségünk van matematikatudásra. Ezért már az óvodáskorban lehetővé kell tenni, hogy gyermekeink találkozzanak a számok világával, környezetük formai szemlélésével. S mivel ez a tudomány nem létezik gondolkodás nélkül, nemcsak a matematikai alapismeretekre, hanem a gondolkodás tanulására is szükségük van. Mindez pedig nem képzelhető el játszó világuk ismerete nélkül, amely alaptevékenységükként működik, és minden ténykedésükben szerepet vállal a gyermeki tanulás és fejlődés.
Pedagógusjelöltek, gyakorló pedagógusok ebből kiindulva, erre építve segíthetik a gyermek értelmi képességeinek alakulását; érzelmi, akarati, esztétikai tulajdonságainak fejlődését; társas kapcsolódásait; egész személyiségének sajátos kibontakozását.
Kézikönyvünk elsődlegesen a matematikáról és a játékról szól. Egyrészt módszertanként segíti a leendő pedagógusok gyakorlati munkáját, másrészt a korszerű nevelési program szellemiségével segíti a gyakorlatban helytálló óvodapedagógusok munkáját. Tartalmazza azokat az ismereteket, amelyek a módszertani tanulmányokhoz szükségesek, szó esik a matematikai nevelés alapfogalmairól, a konkrét nevelési folyamatokról, olvashatunk a megismerő funkciók fejlődéséről, a sajátos elvek, tanulási feltételek, módszerek, eszközök jelentőségéről. A matematikai jelenségek értelmezése mellett sok játéklehetőséget kínál, amelyek biztosítják a tanulást, a gondolkodást, valamint kitér a tervezhetőségre is.