Pozitív fegyelmezés az iskolában
Paraméterek
Szerző | Nelsen, Jane – Lott, Lynn – Glenn, H. Stephen |
Cím | Pozitív fegyelmezés az iskolában |
Alcím | Gyakorlati útmutató az eredményes tanár-diák kapcsolathoz |
Kiadó | Reneszánsz Könyvkiadó |
Kiadás éve | 2016 |
Terjedelem | 240 oldal |
Formátum | B/5, keménytáblás |
ISBN | 978 615 533 619 5 |
Ár:
3.150 Ft
2.835 Ft
Kedvezmény:
10%
A kölcsönös tisztelet, az együttműködés és a felelősségteljes gondolkodás kialakítása a tanítás során. |
|
|
Leírás
A kölcsönös tisztelet, az együttműködés és a felelősségteljes gondolkodás kialakítása a tanítás során. A pozitív fegyelmezés módszertanának ismertetése. Hogyan használjuk a tanteremben? Milyen eszközei vannak a tanárnak? Hogyan legyünk kedvesek és határozottak egyszerre a tanítás során? Hogyan neveljünk önálló, gondolkodó, szociálisan érett gyerekeket?
A könyv a tanulási környezetre koncentrál. Arra, hogyan teremtsünk ideális légkört az osztályteremben kedvesen, ugyanakkor határozottan.
Fordította: Gyárfás Veronika
Lektor: Ferge Anna
Illusztrációk: Takács Mari
Tartalom
Előszó
1. Pozitív fegyelmezés: Az ösztönzés modellje
2. Pozitív fegyelmezés: Paradigmaváltás
3. Vezetői stílusok
4. Az emberi cselekedet mozgatórugói
5. Az összetartozás fontosabb, mint a hibák kijavítása
6. Tiszteletteljes kommunikációs készségek
7. Koncentráljunk a megoldásra
8. Az osztály vezetésének eszközei
9. Megoldás-orientált módszerek az osztálytársak közötti kegyetlenkedés megfékezésére
10. Húzzuk ki a házi feladat méregfogát
11. Az osztálygyűléshez szükséges nyolc készség: első rész
12. Az osztálygyűléshez szükséges nyolc készség: második rész
13. Kérdések és válaszok az osztálygyűléssel kapcsolatban
Utószó
Gyakorlatok listája
Táblázatok listája
Fontosabb felsorolások