Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Sikeres társadalmi vállalkozás

Paraméterek

Cím Sikeres társadalmi vállalkozás
Alcím Üzleti ismeretek az értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatásához
Kiadó Kézenfogva Alapítvány
Kiadás éve 2007
Terjedelem 130 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 87545 4 7
Ár:
2.630 Ft
2.498 Ft
Kedvezmény: 5%

A kötet a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyeket képviselő szervezetek számára mutatja be a társadalmi vállalkozást, mint életképes fenntarthatósági stratégiát.

Leírás

Útmutató társadalmi vállalkozás alapításához a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyekkel foglalkozó szervezetek számára. A kötet a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyeket képviselő szervezetek számára mutatja be a társadalmi vállalkozást, mint életképes fenntarthatósági stratégiát. A kézikönyv az önfinanszírozó tevékenységek általános bemutatásán túl részletesen taglalja, hogyan hasznosíthatják ezeket a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos emberekkel foglalkozó szervezetek; felvázolja a társadalmi vállalkozás alapításának lépéseit, és értékeli hat, társadalmi vállalkozást alapító, pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos emberekkel foglalkozó szervezet tapasztalatait, tanulságait.
 

Tartalom

Bevezető
Üzleti tervezés és menedzsment a társadalmi vállalkozások sikerre vitele érdekében
1. Bevezetés
2. A vállalkozás leírása
3. Marketing
3.1 Termékstratégia
Célpiac
Piacszegmentálás
Célcsoport
Konkurencia
3.2 Árstratégia
3.3 Értékesítési utak stratégiája
3.4 Kommunikációs stratégia
Piaci pozicionálás
Lehetőségek és veszélyek
3.5 Hogyan gyűjtsünk piaci információkat?
Végső tanács a piackutatáshoz
4. Értékesítés
5. Működés
5.1 Beszerzési csatornák elemzése
5.2 Ingatlan, üzem és felszerelés szükségletek
5.3 Emberi erőforrás
5.4 Készlet
5.5 Pénzügyi rendszerek
5.6 Döntéshozatali folyamatok
6. Pénzügyi elemzés
6.1 Induló költségek
6.2 A nullszaldó (fedezeti) pont kiszámítása
6.3 Pénzügyi előrejelzések
7. Küldetésre gyakorolt hatás
8. Kockázatelemzés és –kezelés
9. Összegzés
Mellékletek
1. Induló költségvetés
2. Autómárkák pozícionálása az ár és az üzemanyag fogyasztása alapján
3. Előrejelzések a szendvicsbolt első éves működésére
Hogyan kommunikáljunk ügyfeleinkkel? Bevezetés az üzleti kommunikációba
1. Bevezetés
2. Az értékesítési terv végrehajtásának előfeltételei
3. A vásárlókkal kialakítandó ideális értékesítési kapcsolat
4. Az értékesítési terv hatékony megvalósítása
5. Üzleti tárgyalások
5.1 Alapfogalmak
5.2 Felkészülés
5.3 Értékteremtés a tárgyaláson
6. Összegzés
7. Referencia anyagok
Melléklet
Vállalkozó szellem