Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Stresszoldó és relaxációs módszerek

Paraméterek

Szerző Martha Davis – Elizabeth Eshelman – Matthew McKay
Cím Stresszoldó és relaxációs módszerek
Kiadó Park Könyvkiadó
Kiadás éve 2021
Terjedelem 352 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 355 745 7
Ár:
5.499 Ft
4.949 Ft
Kedvezmény: 10%

A stresszoldás felújított, bővített kiadásban megjelent, megkerülhetetlen útmutatója részletes, könnyen követhető leírásokat tartalmaz azokról a módszerekről, amelyekkel a test és az elme megnyugtatható egy olyan világban, amelyben egyre több inger bombáz bennünket. Emellett bemutat néhány bizonyítottan hatásos terápiás módszert is, például a progresszív relaxációt, az autogén tréninget, az önhipnózist, a vizualizációt, valamint a tudatosságot és az elfogadás terápiát. 

Leírás

A stresszoldás felújított, bővített kiadásban megjelent, megkerülhetetlen útmutatója már több mint egymillió példányban fogyott el világszerte. Részletes, könnyen követhető leírásokat tartalmaz azokról a módszerekről, amelyekkel a test és az elme megnyugtatható egy olyan világban, amelyben egyre több inger bombáz bennünket. Emellett bemutat néhány bizonyítottan hatásos terápiás módszert is, például a progresszív relaxációt, az autogén tréninget, az önhipnózist, a vizualizációt, valamint a tudatosságot és az elfogadás terápiát. Az első fejezet olvasáskor az olvasó felméri, milyen tényezők váltanak ki stresszt az életében és azokra milyen tünetekkel reagál, majd megtanulja, hogyan dolgozhat ki személyre szabott tervet a stresszoldásra. Minden fejezet egy-egy módszert tárgyal, elmagyarázza, miért hatékony, majd ismerteti azokat a gyakorlatokat, amelyek stresszhelyzetben alkalmazhatók. Az eredmény egy átfogó, mégis könnyen befogadható kézikönyv, amely segít csökkenteni a stressz mértékét és kialakítani egy békésebb életet.

Írta: Martha Davis – Elizabeth Robbins Eshelman – Matthew McKay

Fordította: Dudik Annamária Éva

Tartalom

A stresszre adott reakciók

Testpásztázás

Légzés

Progresszív relaxáció

Meditálás

Vizualizáció

Alkalmazott relaxációs tréning

Önhipnózis

Autogén tréning

Rövid kombinált módszerek

Együttérzés önmagunkkal

Az irracionális gondolatok száműzése

A szorongás és az aggódás csökkentése

A félelem és az elkerülő magatartás

A harag leküzdése

Célkitűzés és időbeosztás

Önérvényesítés tréning

A munkahelyi stressz kezelése

A táplálkozás és a stressz

Mozgás

Amikor nem megy könnyen – kilábalás a gödörből