Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Médiaismeret

Rendezés:
Nézet:

A könyvet kifejezetten ajánljuk média és gyógypedagógia szakos hallgatóknak, szakembereknek,  valamint a médiatartalmakat létrehozóknak és befogadóknak.

1.500 Ft

A könyv a kommunikáció és a nyilvánosság habermasi értelmezésének kritikai felülvizsgálatára vállalkozik. Fel kívánja vetni azokat a – kritikai elméletben előkerült vagy háttérbe szorított – kulturális kérdéseket, amelyek a médiakutatás mai elmélete és gyakorlata számára égetően fontosak.

1.780 Ft 1.691 Ft

A szerzőpáros műve a különféle médiumok történetét taglalja 1751-től egészen az internetig. Médián elsődlegesen a könyvet és az időszaki sajtót értik, de a 20. század történetében fontos szerepet játszanak a kép-, illetve hangátvitellel működő médiumok is: 1940-et megelőzően a rádió és a mozifilm, később, a 20. század második felében pedig a televízió, a videó, az elektronikus játékok és a telematikus hálózatok.

3.680 Ft 3.496 Ft

Ez a gyakorlati kézikönyv a kezdő televízióműsor-készítőknek próbál támpontokat adni a mindennapi munkához, áttekintve a mozgóképes híranyagok, magazinműsor-bejátszások, televíziós riportok, stúdióbeszélgetések elkészülésének folyamatát, e folyamat feltételeit, szereplőit, eszközeit.

1.000 Ft

A deepfake olyan médiatartalom, amellyel ma már bárhol találkozhatunk, anélkül megszokva jelenlétét, hogy többet és mélyebben gondolkodnánk róla. Tanulmánykötetünk az utóbbiban, a deepfake pontosabb megismerésében támogatja az Olvasót. Magyar nyelven és a régióban elsőként olyan írások összefoglaló könyve ez, amely a deepfake jelenség egészéről és részleteiről is naprakész képet ad. 

6.500 Ft 5.850 Ft

A ​maga nemében egyedülálló feladatra vállalkozott Féjja Sándor. Játékos című könyvében – Holnap nyolcéves leszek – az egész estés animációs film történetét, művészeti és gyakorlati kérdéseit vizsgálja.

800 Ft

Ajánljuk a könyvet mindazoknak, akik a médiapedagógiai ismeretek oktatásával foglalkoznak; a közoktatásban tanítóknak kézikönyvként, a felsőoktatásban oktatóknak tankönyvként.

1.390 Ft 1.320 Ft
A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
4.950 Ft 4.702 Ft

Egy amerikai pszichológusnő mondta: „Két dologtól féltettem a gyerekeimet a televíziónézés során. Attól, hogy tanulnak belőle, és attól, hogy nem.”

1.670 Ft 1.586 Ft

A könyv a kezdő televízióműsor-készítőknek kíván támpontokat adni a mindennapi munkához, elsősorban a nem-fikciós műfajokra, a mozgóképes híranyagokra, a televíziós tudósításokra és riportokra, a magazinműsor-bejátszásokra és a stúdióbeszélgetésekre koncentrálva. Áttekintést ad a műsorkészítés folyamatáról, szereplőiről és eszközeiről, megismerteti az olvasót a mozgóképtechnikai alapfogalmakkal.

3.500 Ft

A kötet célja, hogy betekintést adjon a vizuális kultúra és a képi kommunikáció alapjaiba, majd ezekre építve megvilágítsa a hagyományos képi médiumok, illetve a vizualitástól elválaszthatatlan újmédia néhány fontosabb jellemzőjét, működési mechanizmusát, vizuális kultúrára gyakorolt hatását, fókuszba helyezve azt a szellemi-kulturális változást, amit a fizikai képek mennyiségi növekedése indukál. 

2.000 Ft