Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

 

Flaccus Kiadó FPI Pedagógus Könyvesbolt 

1088 Budapest, Vas u. 19.

Tel./fax: 061-338-4197, mobil: 06-30-383-4060, e-mail: flaccus@flaccus.hu

 

Az Általános Szerződési Feltételek itt olvashatók: ÁSZF

 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár-ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne belépni,
  • új vásárlóként akar regisztrálni,
  • vagy regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, írja be a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot:

  • házhozszállítás (a GLS futárszolgálattal),
  • házhozszállítás (a Magyar Posta MPL-futárszolgálatával) (ebben az esetben kizárólag előre utalással tud fizetni),
  • GLS csomagpont vagy GLS csomagautomata,
  • MPL csomagautomata, Posta Pont vagy postára kézbesítve (ebben az esetben kizárólag előre utalással tud fizetni),
  • személyes átvétel a könyvesboltunkban (Budapest, VIII. ker., Vas u. 19.).

Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás (előre utalás) (megrendeléséről e-mailben visszaigazolást küldünk, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk önnel),
  • utánvét (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának, a csomaautomatánál vagy a csomagponton)
  • készpénz vagy bankkártya (könyvesboltunkban, személyes átvétel esetén)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes, a kiadók által meghatározott, az elmúlt 30 napban a legalacsonyabb listaárak, amelyeket Eredeti ár megjelöléssel a web-áruházban a termékek mellett találnak. A könyveink jelentős részénél egy, az Eredeti árnál alacsonyabb árat is találnak (ebben az esetben az Eredeti ár át van húzva), ez az online rendelés esetén biztosított kedvezményes ár. Alatta az online kedvezmény mértékét százalékosan is feltüntetjük. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a „pénztár-folyamat” során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a web-áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, a határidőkről a „Szállítási információk”-nál olvashat.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mail-ben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mail-t kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot.

Fizetési feltételek
Lásd: „Szállítási információk”.

Szállítás
Lásd: „Szállítási információk”.

Szállítási díjak
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk. Részletesen lásd: „Szállítási információk”.

 

Elállás a szállítástól
Ha a web-áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A web-áruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


Elállási jog / visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli, az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

A megrendelés módosítása, törlése
A web-áruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mail-ben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „vevőszolgálat”, ill. „kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mail-ben kerülhet sor.