Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

A tudás keletkezése

Paraméterek

Sorozat Oktatás és társadalom
Szerző Halász Gábor – Fazekas Ágnes
Cím A tudás keletkezése
Alcím Pedagógiai kalandozás három kontinensen
Kiadó Gondolat Kiadó
Kiadás éve 2020
Terjedelem 446 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 556 049 3
Ár:
4.950 Ft
4.455 Ft
Kedvezmény: 10%

A tudás keletkezése szokatlan műfajú könyv: fikció formájában megírt tudományos munka. Regényszerű írás, mely tudományos tartalmat közvetít. Az iskolai oktatás és a pedagógia világába viszi az olvasót, Magyarországra és a világ több más pontjára. Címzettjei elsősorban azok a pedagógusok, akik szeretnének kiemelkedni a mindennapos rutinból, akikben elevenen él a szakmai kíváncsiság, és nap mint nap kitalálnak új dolgokat, melyekkel a munkájukat eredményesebbé próbálják tenni.

Leírás

A tudás keletkezése szokatlan műfajú könyv: fikció formájában megírt tudományos munka. Regényszerű írás, mely tudományos tartalmat közvetít. Az iskolai oktatás és a pedagógia világába viszi az olvasót, Magyarországra és a világ több más pontjára. Címzettjei elsősorban azok a pedagógusok, akik szeretnének kiemelkedni a mindennapos rutinból, akikben elevenen él a szakmai kíváncsiság, és nap mint nap kitalálnak új dolgokat, melyekkel a munkájukat eredményesebbé próbálják tenni. Szól azokhoz is, akik az iskolák világát kutatják, vagy pedagógusok tanulását segítik. Olvasható regényként, de kézikönyvként is használható, melyben válaszok találhatók azokra a kérdésekre, melyek az osztálytermi pedagógiai munka, az iskolák és a nemzeti oktatási rendszerek jobbításán dolgozókat leginkább foglalkoztatják.

Fazekas Ágnes az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának egyetemi adjunktusa, doktori fokozatát a neveléstudományok területén szerezte. A Szegedi Tudományegyetem Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet oktatója. Több országos szintű program tervezésében és megvalósításában vett részt. Kutatási területe az oktatásfejlesztési programok implementálása és az oktatási innováció.
Halász Gábor az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának tanára, az egyetem Neveléstudományi Doktori Iskolájának vezetője, a Magyar Tudományos Akadémia doktora. Szakértőként több országban dolgozott az Európai Bizottság, az OECD, a Világbank, az Európa Tanács és más nemzetközi szervezetek felkérésére (személyes honlapja: http://halaszg.elte.hu).

Tartalom

ELŐSZÓ

KARÁCSONYI CSÚCSFORGALOM

HONGKONG

KÍSÉRLETEZŐ PEDAGÓGUSOK

CSELEKVÉSRENDSZEREK

LEHETETLEN KÜLDETÉS

ZITA

GYAKORLATKÖZÖSSÉGEK

IMPLEMENTÁCIÓ

ÉLMÉNYNAPLÓ

TE HOGYAN CSINÁLNÁD?

LONDON

SOMA

BARLANGI VAKGŐTE

A KÍSÉRLET

ELMENNI AFRIKÁBA

SWOT ÉS GO

DOKTORI ISKOLA

XIA

KÉPTÁR

PEDAGÓGUSKÉPZŐ GYEREKEK

SCHÖN

A VÁLTOZÁS DINAMIKÁJA

GLOBÁLIS VERSENYTÉR

HELSINKI

AMSZTERDAMI KITÉRŐ

OKTATÁSI EXPORT

FELFEDEZTETŐ TANULÁS

MIRIAM

TÁMOGATÓ KOALÍCIÓK

HÁBORÚ AFRIKÁÉRT

UTAZÁS DÉLRE

ISKOLA ÉS EGYETEM

STATISZTIKA ÉS ISKOLÁZATLAN ELME

TANÓRAMOZI

KRAFTOLÓGIA

PÓRUSOK ÉS HAJSZÁLEREK

DIGITÁLIS ISKOLAVITORLÁS

ELIGAZÍTÁS

VIKTÓRIA HELSINKIBEN

TANÍTÓ ISKOLA

ANYA ÉS APA

ZÖLD FÉNY

MERRE TOVÁBB?

KISTANÁROK

AZ ISKOLÁK ARCA

DIFFÚZ ÉRDEKLŐDÉS

STABIL ÁLLAPOT

FÁKTÓL AZ ERDŐT

TANULÓSZERVEZET

A TUDÁS KELETKEZÉSE

ELVETÉLT PROJEKT

MESTERSÉGES INTELLIGENCIA

VADEVEZŐSÖK

AZ INNOVÁCIÓ MAGYARORSZÁGI FOLYÓI

EMERGENS JELENSÉG

VIDEOKLUB

UTOLSÓ TALÁLKOZÁS

SIKER VAGY KUDARC?

INTELLEKTUÁLIS UTAZÁS

EGYÜTT A VALÓSÁGBAN

UTOLSÓ KITÉRŐ

ELTÉRŐ PERSPEKTÍVÁK

HIVATKOZÁSOK